Forbes označil Neil Patel v TOP 10 online marketéru

Samotný prezident USA Barack Obama poznává Neila jako nejlepšího marketéra v TOP 100 pod třicet let. Dnes se rozhodl, že podá pár velice užitečných informací, co se SEO týče pro online obchodu. Pokud se toho budete držet a pracovat na sobě, tak věřte, že úspěch se časem dostaví. SEO je běh na dlouhou trať. Nikoliv jenom jednorázová záležitost, a pokud se dělá dobře, tak do pár měsíců máte mnohem vyšší obrat.

  1. Jaký první krok je důležitý při nově spuštěném internetovém obchodu?

V prvé řadě je důležité, abyste se zaměřili na chybu na stránce. Hlavní je, aby produkty měli svůj unikátní obsah. Produkty ve většině případě nejsou interně propojeny odkazy. Vše se musí opravit.

  1. Myslíte si, že každý online obchod potřebuje blog?

Ne, nedává to pro některé případy smysl. Například budu prodávat hygienické zařízení. Tvorba blogu na toto téma by bylo velmi těžké.

  1. Co si myslíte, že je nejvíce důležitý faktor v tom, aby se produktové stránky dostaly výše ve vyhledávání?

Externí odkazy. Pokud nemáte dostatek externích odkazů a to hlavně pro online obchody, tak se na dobré pozice nedostanete. Musíte budovat kvalitní externí odkazy, které jsou relevantní.

  1. Máte nějaké návrhy pro „dropshipping“, kde lidé využívají produktový feed bez unikátních popisků.

Zaplatil bych si nějakého studenta, aby mi tyto popisky přepsal. Je to celkem nudná práce, ale je potřeba, aby byla udělaná.

  1. Jak na linkbuilding pro online obchody?

Doporučuji si přečíst tento článek (je v angličtině – do budoucna přeložíme)

  1. Co dělat, když v produktové části nebude produkt už nikdy na skladě? Jak to udělat, aby to bylo SEO v pořádku? Odstranit stránku? Nechat stránku s informací o nedostupnosti? Přesměrovat?

Obvykle odstraním tuto stránku, protože pro uživatelé to není dobré. Někdo může říct, že to pomáhá v návštěvnosti, když to tam necháte, ale poslední věc co chcete, je špatná uživatelská zkušenost.