ExitShop v roce 2017

Jednou větou bych to vyjádřil tak, že chci aby to mělo všechno nějaký smysl, aby bylo jasné kam jdeme a abychom si za 12 měsíců mohli říct – ano drželi jsme náš směr a jsme nyní o velký kus dál. Za rok 2016 se nám podařilo definovat si, co pro nás ExitShop vlastně je a podle toho k němu nyní přistupujeme. Je to pro nás chytré jádro, srdce podnikání ve kterém pracujeme a do kterého se dodávají objednávky z libovolných míst. Hlavně online, ale i offline.

Čemu se budeme zejména věnovat:

  • budeme ladit a zefektivňovat systém expedice. Budeme se snažit, aby to bylo ještě více omyluodolné a rychlejší
  • systém Skladu musí být zcela automatický, zcela mobilní a zcela spolehlivý
  • chceme podporovat co nejvíce eshopových platforem pro napojení. Hlavně Opensource eshopy
  • budeme přidávat další země a překlady. Hodně zemí EU jsme zvládli v roce 2016 ale hodně jich i zbývá
  • chceme vyvíjet ExitClub – zejména systém recenzí pro eshopy i produkty a proces reklamací a vracení ve 14ti denní lhůtě
  • průběžně se věnujeme získávání nových klientů. Naším cílem je dostat se fixním poplatkem do plusu, abychom nemuseli vybírat férový poplatek. Jsme něco málo za půlkou na cestě k tomuto cíli
  • chceme aby byl ExitShop zase více komunita. Už se vůbec nevěnujeme osobnímu rozvoji co se třeba článků týká a chceme dělat hlavně srazy a porady s klienty

Podnikejte naplno a jsem opravdu upřímně rád, že podnikáme naplno společně! Radek Kilevník