Nová funkce – ruční zadání následného stavu + dotaz na Vás

Název článku zní všelijak, ale ExitShopař hned pochopí o čem je řeč 🙂 Jistě to znáte, že lidé chtějí odložit odeslání zásilky. Nyní to již nemusíte hlídat ručně. U takové objednávky stačí nastavit aby se v ten den překlopila do stavu například Zabalit a tím je to vyřešené.

Chci vyzdvihnout, že na tuto funkci jsme se společně složili a já jsem moc rád že nám to takto funguje. Přispělo na ní 5 klientů, celkem 3000 Kč. Zdá se to jako zanedbatelná částka, nicméně to hlavně svědčí o tom, že máte chuť podílet se na rozvoji ExitShopu a to mě moc těší.

Jak to tedy funguje? U každé objednávky, je nyní v tlačítku vidět, zda tam je nějaký následný stav.

Stačí na toto tlačítko kliknout a nastavit si tam jakýkoliv další a k němu také datum, kdy se to do něj má přepnout. To je vše, v jednoduchosti je síla 🙂

 

Otázka na Vás zní, půjdeme v této funkci ještě dál? To znamená, dáme lidem už na eshopu možnost odložení odeslání, sami by si vybrali datum když se to má poslat a objednávka by se poté sama takto nastavila… odpadl by tedy i ten zbytek ruční práce, který tam nyní je… Pokud o to někdo projeví zájem, uděláme na to novou crowd kampaň.

Podnikejte naplno! RK