Exitshop.cz – čísla z přednášky v Olomouci

Dobrý den vážení eshopáři. V pátek 14.3.2014 jsem měl tu čest, že jsem byl vyzván abych řekl několik slov o Exitshopu na NETsrazu v Olomouci.

Na tuto přednášku jsem si nechal vytáhnout některá zajímavá čísla ze systému. Zde jsou některá z nich a celý slide který jsem na přednášce komentoval, si můžete prohlédnout níže.

Stav k 13.3.2014 ve 21:00 (od 1.1.2014 – oficiální spuštění Exitshop.cz)

  • počet aktivních klientů v placeném režimu 80

  • počet aktivních eshopů 226 (375 včetně zkušebních a v sedmi denní zkušební lhůtě)

  • objednávky celkem 8993 (10 183 včetně stornovaných)   

  • obrat všech uživatelů 2 819 797 Kč (3 380 484 včetně stornovaných)

  • celkem návštěvníků 362 528 (21 obchodů nad 5000, 9 obchodů nad 10 000, 3 nad 15 000 a rekordman má 40 667 návštěv)

Více zde.

Ta čísla mi udělala radost, zejména obraty, nečekal jsem až takto vysokou částku. Pokud Vás to zaujalo, komentujte prosím, ptejte se. Za každý komentář jsem moc rád, vidím díky tomu že v tom tady nejedu sám.

Hezký zbytek neděle přeje Radek Kilevník a ještě Vám sem dám hezkou poučku, co jsem četl před pár dny:

“Reklama je jako sex, platí za ní jen zoufalci” :). (neříkám že s tím 100% souhlasím, ale je to k zamyšlení. Dobít trh nalitím milionů do skliku, asi není řešení pro kreativní lidi)

6 komentářů u „Exitshop.cz – čísla z přednášky v Olomouci

  1. Honza

    Tak ono takhle to vypadá skvěle, ale jako člověk co má na svědomí cca 20% z těch tržeb vím, co práce za tím stojí :).

    Přístup pana Kilevníka je skvělý a systém poměrně promakaný (až na napojení na Pohodu, které jestli nebude brzy hotové, mě bude stát minimálně dva infarkty 🙂 ). Ale je zatím moře práce, hodiny strávené na Poště, dohledávání zásilek, nespočet nevyzvednutých dobírek, vratky atd. Rovněž investice do reklamy, pokud to má za něco stát, jsou dost vysoké, osobně investuji do reklamy 4-5K denně. Což samozřejmě nemusí být podmínkou, četl jsem tu příběhy lidí, co s investicí 1K do reklamy dělají 10K tržby a takové nezbývá než obdivovat. Ale většina lidí myslím takových konverzí nedosáhne (s nějakou rozumnou marží).

    Takže ano, vydělat se na tom bezpochyby dá, ale je to jako u všeho – co do toho člověk dá, to z toho dostane.

Napsat komentář