Dva náměty na vylepšení – spojme hlavy dohromady

Zdravím kolegové. Zabývám se teď, mimo jiné, dvěma zajímavými nápady. Kdo bude chtít, může se zapojit do přemýšlení se mnou. Napište mi na radek@exitshop.cz svoje názory, nebo mi zavolejte na 737 392 402. Tady jsou ty dva nápady:

Inteligentní algoritmy pro výpočet nejlepší prodejní ceny. 

Systém by sám určil optimální prodejní cenu. Známe to všichni, něco prodáváme příliš draze a kvůli tomu není objem prodeje takový jaký by mohl být a nebo prodáváme něco moc levně a přitom by se to prodávalo i dráž. Ale zkoušet toto a testovat na nějakém větším množství produktů ručně, je prostě nesmysl. A kdo si myslí že to má pod palcem, tak lže sám sobě 🙂

Otázkou tady je, co všechno hraje roli v tom, jak se co prodává. Můžeme udělat něco jednoduchého, že si zadáte nákupní cenu, systému řeknete že chcete marži minimálně třeba 40% a je to. Systém by začal na této nejnižší ceně a postupně by zdražoval dokud by prodeje nezačaly klesat. Poté by zase mohl jít s cenou dolů atd. Takže by mohl dosáhnout a držet optimální prodejní cenu. Ta by nebyla statická, ale kopírovala by vlastně i to jak moc produkt propagujete atd.  No a potom je složitější systém. Ten by mohl brát v potaz jaký je den v týdnu, zda je Vánoční sezona, jaké je počasí, kolik máte ještě skladem a prostě další nespočet proměnných které hrají roli.

Napadá Vás k tomu jakýkoliv postřeh? Volejte, pište…

Vlastní chatovací systém založený na umělé inteligenci.

Požíváte třeba smartsupp? Je fajn, ale nikam to nevede, navždy budete muset odepisovat. Protože v ExitShopu máme systém zaměstnanců, Zákaznické účty a mnoho dalších věcí které jsou k tomu potřeba, můžeme si udělat vlastní chatovací systém. Výhoda by byla v tom, že si pak můžeme veškerou komunikaci uchovat v kartě každého zákazníka. Spolupracuji nyní na jiném projektu s člověkem, který se vážně zabývá UI a když se spojíme, jako celý ExitShop, získáme dostatek dat na to, aby na většinu dotazů, mohla odpovídat UI. Jistě všichni máte rádi naší společnou databázi pro hodnocení Zákazníků (nevyzvedačů dobírek atd) a toto by bylo něco podobného. Sice oddělené pro každého klienta, ale založené na společné databázi. Ze začátku bude nutné odpovídat na vše, ale IU se bude postupně učit a šetřit nám postupně víc a víc práce.

Napadá Vás k tomu cokoliv relevantního? Volejte, pište…

 

Podnikejte naplno! Radek Kilevník