Doplnění čísel a screenů k článku o denní tržbě 26 000,-

Reaguji zde na některé dotazy a i na některé obvinění ze lží které se objevili nejen na Webtrhu.

Takže, sem budu dávat podle mě klíčová a zásadní nařčení a budu je postupně vyvracet. Pokud se na Vás nedostalo, pište dotaz nebo nařčení na radek@kilevnik.com a já to tady obhájím 🙂 Jedná se o tento článek.

Autor článku zámerne neuvádza hlavné tromfy, ktoré stoja za takouto štatistikou a to sú tie tri zvyšné eshopy, ktorá sa v zozname azstores.cz nenachádzajú. – Díky za upozornění, zapomněl jsem je na AZstores.cz dát, během zítřka to napravím. Chystáme automat, který by řadil všechny klientovi eshopy na rozcestník pokud bude chtít, ale máme v todo listu prioritnější věci.

jedna priemerná kamera sa predáva za 750Kč, kvalitné LED približne rovnako a ešte stále ostáva tretí e-shop.  ked si k predošlím 15 eshopom pripočítame aj tieto tri “Vianočné” eshopy s približnými čiastkami cca 700kč/eshop, potom sa dostaneme k sume cca 26000Kč za predaných 135 kusov. – kamera se ten den prodala jen jedna. ty počty Vám nesedí, protože v mnoha objednávkách je objednaný více než jen jeden kus. A že jste to Vy, tak Vám sem přikládám screen přímo z objednávek, protože jinak nevím jak bych to dokázal:

sc_1 sc_2

 

 

 

 

 

Jakou formu měla propagace? Placených příběhů ve feedu (kolik lidí shlédlo příspěvek? o jaký typ stránky šlo? kolik má stránka lajků?) nebo PPC v pravé části? – před Vánoci nejlépe fungovali sponzorované příspěvky ke skupinám, ale Facebook se pořád vyvíjí a nyní mi dobře fungují i reklamy v pravém sloupci.. je potřeba zkoušet. Já to dělám tak, že pro každý produkt zakládám skupinu a pak to propaguji v ní. Když si zakládáte reklamu, tak k ní můžete napárovat skupinu a ta reklama se pak zobrazuje v kanálu příspěvků. A počet LIKE je minimální, LIKE Vás neuživí, hraje se zde jen a pouze na konverze.

Moje zkušenost je taková že objednávky z FB zvláště pokud se dělal ´´marketing´´ příspěvkamama na zdi cizích webů má hardcore % nevyzvednutých dobírek …. Ano, já jsem spadl z kola když jsem byl malý, takže mohu zodpovědně říct že na kole se prostě nedá jezdit. Navíc marketing příspěvky na cizích webech opravdu nedělám. Pokud jste měl hodně nevyzvednutých dobírek, mohlo to způsobovat tisíc jiných faktorů. Svádět to na způsob propagace je krátkozraké.

 

1 komentář u „Doplnění čísel a screenů k článku o denní tržbě 26 000,-

  1. Tomáš

    Vždy se někdo najde, kdo tomu neuvěří a budou mít plno “keců”. Otázka ” kolik má stránka lajků?” … Ta mě dostala…Dobře je zodpovězeno, že počet lajku nikoho neuživí. Tak samo, když někdo chce eshop dostat na super pozice na nic moc konverzní klíčová slova….ale tak vysvětlete jim to, že u eshopu se jedná o konverze a nikoliv né o návštěvnost…

Napsat komentář