Další výtah z knihy Prodejem k vítězství

Zde je stručný výtah od jednoho z mých spolupracovníků, který si ale přeje zůstat v anonymitě:

Po přečtení celé knihy a přemýšlení o obsahu každé kapitoly, bych mohl opsat jen ty přehledy do kapsy. ( když bych si přečetl jen ten přehled, tak by mi jednotlivé fráze moc neřekli, ale po přečtení kapitol jsou ty fráze velice pravdivé a výstižné )
Většina obsahu knihy je spíše orientovaná na obchodní zástupce, nebo manažery.
Věřím tomu, že když si každý vytvoří své zásady a plány – cíle a bude dodržovat pravidla prodeje, bude to mít jen kladné výsledky.

Avšak nejvíc mi v hlavě zůstala kapitola Seznam kontaktů a záznamů : seznam klientů ať už existujících, nebo potencionálních, ale hlavně ta věta : odpověď NE není odpověď.
Uchovat si kontakty i na ty kteří řekli NE..
Dále hlavně – Kapitoly o prodeji produktu – nebo jak bylo napsáno : Neprodávejte produkty. Prodávejte výsledky a to, co váš produkt umí.  atd.
Nebo práce s produktem : Budete li se ke svému majetku-produktu chovat, jako by byl bezcenný, tak i zákazník to tak bude vidět.
Kapitola Zásady profesionality
Syndrom velkých zakázek, plánování, motivace kupujících..
A hlavně, že i ty velcí prodejci na sobě musí pořád pracovat. Učit se nové věci a opakovat to co už umí a vědí a dodržovat své zásady a plány.