Ecommerce

Co by v internetovém obchodě nemělo chybět?

Hlavně by měl být vzhled internetového obchodu jednoduchý. Neměl by být určitě příliš složitý a přeplácaný obrázky nebo texty. Zákazníka vždy zajímá konkrétní produkt. Pokud chcete případného zákazníka navnadit na další interakci na vašem internetovém obchodě, tak využijte moduly, které zobrazují TOP produkty v kategorii, nejprodávanější, nejlépe hodnocené a umístěte je na viditelné místo.

  1. Nejdůležitější jsou fotografie produktů, takže tam by si všichni obchodníci měli dát záležet. Nejlépe více fotek z více úhlu pohledů.
  2. U produktů ukazovat, co zákazníci nakoupili dále a také ukazovat podobné produkty.
  3. Nejlepší je ajaxový vyhledávač, který zobrazí jak cenu hledaného produktu, tak i obrázek.
  4. Usnadnit zákazníkovi komunikaci s vámi. Umístit na viditelné místo email, telefonní číslo případně si zařídit chat přes pracovní dobu.
  5. Zobrazovat sklad ve výpisu produktů v každé kategorii a také na produktové stránce.
  6. Zobrazovat slevy ve výpisu produktů v každé kategorii a také na produktové stránce (červeně, zeleně – záleží, co se bude hodit k barvám vzhledu obchodu)
  7. U produktů by měla být možnost hodnotit
  8. Produkty by měly mít duchaplný popis, který bude zákazníky zajímat. Nepsat pro vyhledávače ale pro zákazníky.
  9. Mít dobrou cenu dopravy :))
  10. Přizpůsobit vzhled internetového obchodu pro mobilní telefony, tablety (sledujte také trend, jestli se počet uživatelů s mobilními telefony zvětšuje nebo ne, abyste věděli, jestli má takové přizpůsobení cenu). Rok 2014 je ve znamení přizpůsobování internetových obchodů pro mobilní telefony.
  11. Jednoduchý objednávkový proces. Zákazník se nesmí v žádném kroku zbytečně moc dlouho zdržet, protože si může všechno rozmyslet a odejít.
  12. Nerozjíždějte zbytečně PPC, pokud váš konverzní poměr z vyhledávače není alespoň 2%.
  13. Pokud chcete někoho na marketing, tak mu dejte všechny informace, které požaduje.

Co byste doporučili vy? Co je podle vás v internetovém obchodě důležité a na co by se měli obchodníci zaměřit?

3 komentáře u „Co by v internetovém obchodě nemělo chybět?

Napsat komentář