Co by mělo být na produktové stránce?

Krom SEO bonusů, je cílem produktové stránky dokázat zákazníka donutit nakoupit daný produkt. Hlavně jsou důležité informace. Musíte pracovat s tím, že vlastně zákazník si v internetovém obchodě nemá možnost osahat zboží, takže vytvořit takový text, který popíše daný výrobek dostatečně. Nějakou charakteristiku produktu, proč by si měl zákazník zboží koupit a další.

Klíč k efektivní produktové stránce

Nechte zákazníky dát produktu hodnocení, což zvýší důvěrnost vašeho zboží

  • Zobrazte dostupnost produktu a vyhněte se tak frustraci zákazníků
  • Umístěte hodně viditelné „Call to Action“
  • Optimalizujte načítací produktové části, ať zbytečně neztrácíte zákazníky.
  • Nahrajte kvalitní obrázky pro produkty z každého úhlu
  • Nejlepší bude, když umístíte i video daného produktu, zvýší se tak informovanost
  • Snažte se napsat fakt dobrý popisek a zvyšte si tak hodnocení vyhledávačů
  • Budujte si důvěru a to tak, že na webu umístíte telefonní číslo, loga možnosti platby a odkaz na obchodní podmínky.