Chcete mi poděkovat? Tak mi prosím neděkujte!

Nejcennější ze všeho je čas. Poslední dobou se potýkám s jeho nedostatkem. Všechno stíhám a každý den končím s prázdným úkolníčkem, ale to vyžaduje disciplínu. Mám tady 6 zaměstnanců, další nabírám, expedujeme denně stovky zásilek, už to není na půlhodinky po ránu. Poslední dobou se na mě také někteří lidé zlobí že jsem na ně byl hrubý. Není to tak, udělám pro svoje klienty první i poslední, ale musíme se chovat jako partneři a ne že mě můj klient bude zneužívat o okrádat o cenný čas.

  • pokud mi chcete poděkovat, nepište mi email “děkuji” – je to zbytečné
  • nevolejte mi kvůli tomu že jste mi poslali email! – kvůli tomuto jsme dneska přišli o jednoho klienta ExitShopu, protože když mi volal podruhé během minuty že mi poslal email, tak jsem se neudržel a pán to neunesl
  • je 21 století. Telefonát sem nepatří pokud právě někde nehoří, nebo na mě nečekáte a nechcete se zeptat proč mám zpoždění. Lidi, email vidím stejně rychle jako telefonát, ale u emailu si mohu dodělat to co právě dělám a pak se vám věnovat, proto prosím šetřete telefonováním, je to nesmírně agresivní a řekl bych až hloupá a neefektivní forma komunikace… 99% telefonátů stejně končí větou – “ok hoďte mi to do emailu.” Toho jste si nevšimli? Po telefonu v dnešní době nejde už skoro nic řešit efektivně, alespoň ne v mém oboru, což jsou eshopy

Tak jsem si trochu vylil srdíčko, věřím že nejsem sám kdo to tak vidí 🙂 Vysoké zisky přeji! Radek Kilevník