Cenové porovnávače jsou až poslední zoufalá varianta

Každý den se díky ExitShopu setkávám se začínajícími podnikateli a každý den se mě ptají na Heureku a Zboží.cz

Drazí eshopáři, cenové porovnávače, jsou až tou zcela poslední formou propagace. Jasně, jsou nejjednodušší – stačí podrazit ceny, ale takto se eshop prostě nedělá. Nehledě na to, že třeba z Heureky se stává obrovský moloch a vy budete jejím otrokem. Zanedlouho vám budou diktovat od A do Z co máte přesně dělat a vy budete muset poslouchat. Zapomeňte na ně a díky tomu vám v hlavě vznikne prostor k tomu, abyste vymysleli něco pořádného. Líbilo se mi jedno rčení které jsem nedávno slyšel – “Reklama je jako sex, platí za ní jen zoufalci” Přemýšlejte o tom 🙂 

Úspěšný den vám všem! Radek Kilevník

5 komentářů u „Cenové porovnávače jsou až poslední zoufalá varianta

Napsat komentář