Upgrade systému ExitShop 1.11.2015 – brutální předvánoční

Začíná listopad, nedělní ráno a je tu další, tentokrát opravdu dlouhý seznam vylepšení ExitShop systému. Snažíme se systém nejen vylepšovat novými funkcemi, ale také jej udržovat, zrychlovat a čistit. V minulých dnech a týdnech tedy proběhlo razantní zrychlení eshopů a snížení jejich výkonové náročnosti – odlehčilo se tak jak serveru, tak zákaznickým prohlížečům. Nyní už ale pojďme rovnou k jednotlivým bodům.

Pomocí Crowdfundingu jste přispěli na následující funkcionality. Děkujeme!

  • Předělali jsme systém zobrazování vyprodaných produktů. Nyní jsou všechny ve výchozím stavu skryté a můžete si určit výjímky, které chcete buď zobrazit s hláškou “Vyprodáno”, nebo u nich dát možnost zadat email.
  • Ve stavu objednávky si můžete zvolit generování proformy a její odeslání zákazníkovi.
  • Máte možnost nastavit si email, který zákazníkovi přijde po zadání emailu do odběru novinek.
  • Pokud si u Vás nějaký zákazník objedná na stejný email po 72h od poslední objednávky, taková objednávka se označí poznámkou jako “možná duplicitní“. Počet hodin se dá nastavit v Nastavení eshopu, v sekci Upozornění na objednávku.

Další seznam vylepšení:

  • Názvy produktů a dopravců v eshopech můžete nyní upravovat přímo z jejich seznamu. Slouží k tomu ikonka úprav v záhlaví sloupce.
  • Pokud přispějete do Crowdfundingu více než 300 Kč, můžete si vybrat dárek zdarma z našeho eshopu: www.promo-exitshop.cz – během objednávky zadáte kód, který získáte při přispění.
  • Do párování plateb s bankami jsme přidali Zásilkovnu (kumulovanou platbu).
  • Mezery mezi produkty na eshopech mají nyní svůj odkaz – získáte ho po kliknutí.
  • V mezeře máte také možnost nastavit, aby se v ní vyprodané produkty řadily na konec, anebo aby se produkty řadily podle skladového množství.
  • V sekci Správa kurzů naleznete nově možnost zaokrouhlit desetinná místa cen na “Baťovské ceny”. Projeví se to při párování ceny z mateřského produktu do produktu v eshopu s jinou měnou.
  • Notifikace o vyprodaných produktech nyní chodí ve výchozím nastavení jen jednou, při překročení hranice.
  • Do emailu pro čekající zákazníky jsme přidali zástupný znak pro odkaz přímo na produkt. Můžete jim tedy poslat email s odkazem na produkt, na který čekali. Čekající zákazníci se docela proměnili, máte možnost manuálně posílat emaily, označovat, kterým email došel (ať už automatický, nebo manuální) atd.
  • Při kliku do bloku Nejprodávanější se zákazníkovo okno nascrolluje na úroveň tohoto produktu. Stejně tak pohyb šipkami doprava a doleva již probíhá v produktech.

Mnoha vylepšení doznal také Sklad:

  • V hromadných úpravách ve Skladu si můžete vyexportovat seznam mateřských produktů nejen v PDF, ale i v CSV (pro Excel). Hodí se k tvorbě nákupních seznamů.
  • Ve Skladu si můžete nyní řadit produkty od nejnovějších a také si je filtrovat dle pořadí.
  • Do Skladu přibyl nový sloupec – Zásoby. Je v něm počet dní, na kolik Vám vydrží skladové zásoby daného mateřského produktu. Vychází se z prodejů za posledních 10 dní. Můžete dle těchto hodnot i filtrovat.
  • V detailu mateřského produktu a v seznamu produktů v eshopech si můžete jejich miniaturu rozkliknout a podívat se na velký obrázek.
  • V neposlední řadě najdete odkaz na Sklad přímo v levém menu pod Zákazníky 🙂

Za vývojový team ExitShopu Michal Škoula