7 rad od úspěšných internetových obchodníků

Na blogu prestashopu se objevil vskutku zajímavý článek. Veškeří tito podnikatelé pocházejí z různých zemích a dávají celkem cenné rady a pohled na internetové obchody. Celkově by se tyto rady daly použít na podnikání. Tady je jasně vidět, že je potřeba vše automatizovat, ať se obchodník může zaměřit na důležitější věci.

Oleg Cherevatyy CEO Cart2Cart

„Multiobchod je způsob, jak by se mělo provádět obchodování ve 21.století. Dostaňte se na každou možnou platformu přes eBay, Google Shopping a Facebook. Nikdy ale nepřemýšlejte o tom, že byste vše dělali manuálně. Automatizujte tyto věci“

Scott McFarlane CEO Avalara

„Celková strategie je velmi důležitá. „

Bryan Muthig

„Rychlost je váš úspěch – prvně si vyberte rychlý hosting. Rychlost vaší stránky má vliv na váš konverzní poměr, pomalejší stránky mají menší konverzní poměr.

Serge Savchyshyn CEO & Majitel eMagicOne

„Pokud potřebujete udělat úkol jednou, tak ho jednoduše udělejte. Pokud ho potřebujete dělat dvakrát, vyrovnejte se s tím. Pokud ale budete muset dělat úkol třikrát, automatizujte ho!“

Tomer Tagrin CEO Yotpo

„Ve srovnání s novými návštěvníky jsou vracející zákazníci mnohem levnější varianta, jak je dostat zpět do vašeho obchodu a ještě utratí víc peněz.“

Erwin van Kralingen CEO & Majitel Give.it

„Poslouchejte své zákazníky a mluvte s nimi“

Ralph Dangelmaier CEO BlueSnap

„Internetových obchodů je pouze 6% ve srovnání s kamennými obchody a jenom čtvrtina těchto internetových obchodů prodává mezinárodně. Možnost prodávat globálně, je opravdu pro obchodníky obrovská.“

Napsat komentář