1. Budování eshopu Přímo od Výrobce.cz – Co je to vlastně za projekt

Rozhodl jsem se, odkrýt tady některé informace ze zákulisí svého eshopu Přímo od Výrobce. Když jsem před několika lety začínal prodávat online, namotivoval jsem svým blogováním mnoho lidí, kteří v té době vstoupili do ExitShopu a prosperují v něm dodnes. Chci v tom tímto pokračovat.

Přímo od Výrobce vznikl jako podpora prodeje jedné značky, kterou jsem si založil. Postupem času jsme tam ale zavedli i další zboží a vize pro eshop je taková, že budeme hledat nové a nové výrobce. To se příliš nedaří, protože vhledem k tomu kde a jak děláme svůj marketing, přitahujeme hlavně lidi zaměřené na cenu. Nejsme love brand, i když se o to trochu snažíme :).

Letos jsme zavedli nové logo:

Toto nové logo, mělo ohromný dopad hlavně na Facebooku. Srdíčko asi v lidech evokuje like, protože se tím neskutečně zvedl počet nových fanoušků stránky na FB. Zde je ta stránka.  Nyní má skoro 42 000 sledujících. Eshop funguje také v SK a HU. SK FB má 11 600 lidí a HU FB 30 000 lidí. Celkem tedy krásných více než 80 000 lidí. Ale ne sbíraných nějak násilně, ale skutečných, reálných a dobrovolných fanoušků. Je to výsledek více než 4leté práce.

Co se týká technického řešení, jedná se o Prestashop napojený na ExitShop – Presta sbírá objednávky a v ExitShopu je vyřizujeme a máme tam skladový systém, statistiky, napojení na banku a dopravce a tak dále. Vše se synchronizuje automaticky. Vývoj tohoto Prestashopu, tak aby se dostal do dnešní použitelné podoby, trval více než rok a stálo mě to orientačně kolem 150 000 až 200 000 Kč.

Chcete další informace jak jsem vybudoval z ničeho eshop s obratem 76 000 000 Kč a jak ho dnes provozuji, co dělám atd? Komentujte a ptejte se.

Podnikejte naplno! Radek Kilevník